2007年1月10日 星期三

無限公司的風險

我公司MemDB是一間無限公司, 和有限公司的分別, 是我要承擔無限的債務, 即是如果公司破產, 我所有的資產都會化為烏有了, 為何我不開間有限公司呢?


主要原因就是開有限公司的成本比無限公司高, 要處理的行政工作也會多些, 例如每年要做 Audit, 費用大約是4-5千.

因為我開發會計系統, 對會計有點 Concept, 有系統的幫助 (有興趣可看如何製作公司財務報表), 我可以自行處理無限公司的帳務和報稅, 節省了很多成本.

另外, 我公司是間幫客戶度身編寫程式和銷售軟件的公司, 其實要承擔的風險有限, 無限公司是很好的選擇.

但隨著我的資產不斷上漲, 越來越多銷售的伙伴代理經銷商加入, 風險就越來越高, 所以也要考慮是否 "值得" 升級到有限公司.

13 則留言:

  1. 看來控制不到的事多了,轉做有限公司可以保障自己.

    回覆刪除
  2. 先看看現在的風險多大,定下一個guideline給自己"幾時一定要轉有限"吧~~~
    我諗,你都快要轉了~~~多了伙伴風險高好多!!!

    回覆刪除
  3. 每年幾千蚊... 同可能導至破產的危機,你夠膽搏的話係可以每年慳幾千蚊既..

    回覆刪除
  4. Kli :
    每年幾千蚊... 同可能導至破產的危機,你夠膽搏的話係可以每年慳幾千蚊既..
    這個如同買唔買保險 ... 計過風險和成本.

    回覆刪除
  5. 係咁易俾人睇條數都幾皮, 最主要我覺得係睇下賺唔賺得到.
    同埋最主要睇你想不想做大間公司... 或者請人之類... 先轉做有限公司都未遲..

    回覆刪除
  6. 如果要發展間公司同減低風險,轉為有限公司是必要的。

    回覆刪除
  7. 沛兒 :
    係咁易俾人睇條數都幾皮, 最主要我覺得係睇下賺唔賺得到.同埋最主要睇你想不想做大間公司... 或者請人之類... 先轉做有限公司都未遲..
    我會找適當的時候 upgrade.

    回覆刪除
  8. 最好繼續升級,變上司公司 :)

    回覆刪除
  9. 有限公司既煩惱唔會比無限公司少, 但係當然保障一定多好多, 但係每年既固定支出係走唔甩, 就算 transactions 好少, 加埋 BR, auditing 等等 annual fees, 淨係呢D 一萬幾千已經係 min., 所以最好先衡量一下自己既生意額 vs 工作量 vs 法律財務風險承擔 黎決定邊一個適合自己.
    有好多時的確係會囉唔到個平衡, 甚至乎係無一個平衡點, 所以做生意一向都唔容易...
    我覺得如果簽既合約唔會令自己走入一個自己有可能負擔唔起 trap, 而盈利又可觀, 無限公司會比較合適。反之如果承擔風險大, 咁就一定要揀有限公司。
    如果盈利係計數計唔到, 而且偏向被動或者唔係控制係自己手中, 就算無風險都盡量唔好成立公司, freelance 會比較實際.
    不過唔知 e+ 講會唔會太遲???? 你應該已經簽左約??
    做生意既人好多時都向贏望, 所以千祈唔好心急同埋一定要有 plan b. 呢個好緊要架!!~
    先祝你生意興隆呀!~~~

    回覆刪除
  10. 亞占 :
    最好繼續升級,變上司公司 :)
    上市? 我沒有想過 ...

    回覆刪除
  11. 謝謝Meoow的留言, 你的意見對我很有用.

    回覆刪除
  12. 等我用一個簡單的比喻, 你會先結婚才生仔, 或是生了仔為了bb的出世紙才和隻母雞結婚?

    回覆刪除
  13. Madame butterfly :
    等我用一個簡單的比喻, 你會先結婚才生仔, 或是生了仔為了bb的出世紙才和隻母雞結婚?
    好深 ... 唔明.

    回覆刪除