2006年12月31日 星期日

一年的菊花

一年又過去, 今天想和大家分享我家的一盤菊花, 特別之處, 是這菊花在我家能生存一年了.


給大家兩張照片先:

Picture

上年購買的時候, 有很多技的, 但經過一年, 給蟻食掉幾技, 起初以為無得救了, 幸好還留下兩技生存下來, 而且長出了很漂亮的花來, 影下來作為記念.

Picture

要買一盤不難, 不貴, 但是可以養活它一年, 真的不容易. 我很想幫它繁殖, 但試了很多方法都是失敗的, 希望它留生存到下一年吧.

4 則留言:

  1. 這盆菊花生得好靚,睇黎你一定花咗d心思照顧佢。
    菊花的種類及顏色好多,不過我都係鐘意黃色的菊花,唔知你這盆叫咪名?

    回覆刪除
  2. 棵菊花好清雅喎! 等我今年年宵都買返盆.

    回覆刪除