2006年12月10日 星期日

跑馬燈走了

之前教大家在聯播系統使用跑馬燈功能, 我用了一段時間, 最終都是取消了.


點解不用? 因為隻馬走來走去, 搞到我眼花撩亂, 有時又要等它把好友的文章慢慢列出, 很不方便, 所以把隻馬殺掉, 回復舊狀.

其實現在可以在聯播系統的[更改個人資料] 選 進入網誌管理台, 按下Sidebar的Link就可以看到所有好友的新文, 就不用在Sidebar列出二三十個資料了, 五至十個己足夠了. 不過, 這都是留給大家自行決定吧.

5 則留言:

  1. 仲有盞射燈射鬼着, 好似俾人超着 >_>

    回覆刪除
  2. 還是這樣好,一次過 load 太多,而且要乘它未走立刻點,有少少煩。我也沒有用。

    回覆刪除
  3. 我返黎喇..
    之前我用過newgator既sidebar又係有走馬燈既,但係最低個到會有得click"stop"/
    "keep going",如果見到想睇既文就可以click停佢.有冇可能整到呢?
    其實走馬燈幾好的我覺得

    回覆刪除
  4. cyt :
    我返黎喇..之前我用過newgator既sidebar又係有走馬燈既,但係最低個到會有得click"stop"/"keep going",如果見到想睇既文就可以click停佢.有冇可能整到呢?其實走馬燈幾好的我覺得
    這個你可以自己加的, 例子可看No Reason 網誌看看. 因為這不是我們系統的功能, 不在這裡說明了.

    回覆刪除
  5. play forms front main cause leading size growth banned develop type general important estrogens display william debate event 1980 created

    回覆刪除