2006年12月7日 星期四

網誌人訪排行榜

為了答謝和鼓勵會員加入好友新文功能, 聯播系統主頁加入網誌人訪排行榜.


會員只要加入好友新文的Sidebar, 同時在[更改個人資料] 選擇 [顯示 '今日到訪人數'] , 在他們Sidebar就會顯示 "今日到訪人數". 如果是網主, 按下這個人數就會看到那些會員到訪過, 目的是要做到你來我Blog, 我去你Blog!. (註: 如果會員沒有登入聯播系統, 或沒有選擇 '留下足印', 就不會計入).

今日, 我想利用這個人數, 做過網誌人訪排行榜, 顯示在聯播系統主頁, 作為答謝和鼓勵會員加入好友新文Sidebar, 因為你們這樣做, 對我們有極大的支持作用.

排行榜有兩列數字, 左邊是今日到訪, 右邊是累積到訪.  到訪人數每日00:00會reset, 從今日起, 系統會另外累積這個數目, 系統會先根據今日數排序, 再根據累積數作排行榜. 按 [所有人訪排行榜] 可看所有會員的排行 (必須要最少有1個訪客才會列出).

13 則留言:

  1. 加油呀~! 純支持,暫不安裝。

    回覆刪除
  2. Lasco Wan :
    加油呀~! 純支持,暫不安裝。
    唔洗安裝的, 你己經使用中, 也在排行了.

    回覆刪除
  3. 嘩!又有新功能~ :)
    不過, 在加新功能之餘, 會否也執執網站, 例如介面, 網站的各功能的說明和使用方法?
    現時, 如果有人從網站上加入, 而不知這個blog, 是會不太明白的.
    網站應可以更獨立一點, right? :)
    當然, 如果你有別的考量, 那又另當別論了~ :p

    回覆刪除
  4. sidekick :
    嘩!又有新功能~ :)不過, 在加新功能之餘, 會否也執執網站, 例如介面, 網站的各功能的說明和使用方法?現時, 如果有人從網站上加入, 而不知這個blog, 是會不太明白的.網站應可以更獨立一點, right? :)當然, 如果你有別的考量, 那又另當別論了~ :p
    Sidekick, 其實最大問題是我的art design不好, 所以只好學google用最簡單的介面先, 近來開始忙, 所以沒有時間寫說明, 一有時間, 我會獨立為系統寫說明, 希望你可以等一等和繼續支持我們.

    回覆刪除
  5. Enoch :
    Sidekick, 其實最大問題是我的art design不好, 所以只好學google用最簡單的介面先, 近來開始忙, 所以沒有時間寫說明, 一有時間, 我會獨立為系統寫說明, 希望你可以等一等和繼續支持我們.

    老實講,個網頁真係似十年前既網頁。要執執佢。最少colour, 字體同button都要換.

    回覆刪除
  6. pig :
    老實講,個網頁真係似十年前既網頁。要執執佢。最少colour, 字體同button都要換.
    就是麻, 所以要art designer幫幫手吧.
    最簡單是copy個原始碼, 改善畫面後email給我, 我改系統就完成了.

    回覆刪除
  7. Enoch :
    pig :
    老實講,個網頁真係似十年前既網頁。要執執佢。最少colour, 字體同button都要換.
    就是麻, 所以要art designer幫幫手吧.
    最簡單是copy個原始碼, 改善畫面後email給我, 我改系統就完成了.

    我係用低能既iweb做我自已個site,完全唔識HTML, 所以幫唔到你。
    不過可以話你知我如果用Safari 以Aqua黎睇你個網頁時個感覺已經好唔同囉。

    回覆刪除
  8. 華, d button 改到咁靚 ... IE 要努力改善了.

    回覆刪除
  9. Enoch :
    Sidekick, 其實最大問題是我的art design不好, 所以只好學google用最簡單的介面先, 近來開始忙, 所以沒有時間寫說明, 一有時間, 我會獨立為系統寫說明, 希望你可以等一等和繼續支持我們.

    其實你的系統說明, 不是在那個"最新版"寫了嗎?
    而我亦已嘗試將你系統的功能畫了架構(不過你是否滿意又另作別論), 將這些先整合放回網站頁面已頗ok了.
    我想寫文介紹, 但要待你先執好頁面啊~ :)
    網絡上有好多css 的資源, 教你修改版面, 造button...
    我識改靚css, 但一定要原來有個底先, 所以我一時之間也不懂如何幫你整靚版面, 淨係o係度嘈生晒...
    暫時都只能提供各式資訊, 請諒~

    回覆刪除
  10. button方面可用opensource的linux kde desktop圖像。

    回覆刪除
  11. 嘩嘩~黎一次貴網真係獲益良多~而家..........努力學習中, 有點暈@@anyway, thnx!

    回覆刪除