2006年12月14日 星期四

為自己文章分類

現在只要你登入聯播系統, 會多了一個 "我的文章" 功能, 列出你自己網誌的文章, 讓你更改這些文章的類別.


系統應該自動設定好會員的RSS編號, 如果你不能在 "我的文章" 功能看到自己的文章, 可以在此留言 (告訴我你的會員編號), 我會為你解決.

在列表會看到文章和類別, 你可以按 [更改類別], 然後Click一個 "比較適合" 的文章類別, 再返回列表, 就完成更改.

更改類別可以讓大家可以在主頁更容易找到想要的文章, 也能增加文章的瀏覽率, 希望大家可以幫手, 自己把自己的文章屬類. 謝謝支持.

15 則留言:

  1. 所以話識電腦幾好呀, 方便幾多呀, 依家我想改個版面都要搵其他blogger幫手, 真係醜啦...

    回覆刪除
  2. 歌影視評與影視娛樂有甚麼關係?

    回覆刪除
  3. 馮友 :
    歌影視評與影視娛樂有甚麼關係?
    "歌影視評"是用來評論有關歌曲/電影或劇集的話題之用!
    而"影視娛樂"是讓大家談論有關影藝人的新聞或動向!

    回覆刪除
  4. 莎莉 :
    馮友 :
    歌影視評與影視娛樂有甚麼關係?
    "歌影視評"是用來評論有關歌曲/電影或劇集的話題之用!
    而"影視娛樂"是讓大家談論有關影藝人的新聞或動向!
    謝謝,那麼我沒有分錯類了。

    回覆刪除
  5. 如果每寫一篇文, 我都要入系統幫該篇文分類, 煩死啦!
    擾民啊!
    可唔可以, 起碼, 就sina 系統, 加入銜接. sinablogger 寫文時, 記得也先用sina的分類, 而你的系統, 就銜接這些分類.
    是為折衷辦法.
    我尋日見到自己寫technorati 篇文, o係你度變o左"信仰分享", 真係得啖笑~
    我未見過一個聯播system 叫人咁做, 除非你以為咁做可以令人多d去你網站.
    老實講, 作為用家, 我反而寧願唔join唔用.
    講真, 如果搞唔掂, 就不如唔好用分類.
    以免影響以後發展.
    right? :)

    回覆刪除
  6. 仲有, 而家係咪set o左一個account一個blog?
    例如, 我自己reg o左主blog, 但sina 個blog 唔係我加入去o既, 我點control得番?
    呢個問題, 亦反映o左有d 其他人加入o既rss, blog主不能control 的問題.
    亦反映了現時的漏洞.
    如果我reg o左個account, set o左某個唔係我o既blog話係我o既, 我可以control o左佢?
    會唔會係咁? (我冇試呀!)
    點解technorati要claim blog, 就係咁o既原故.
    當然, 呢點, 對y!blog之類無效.
    (y!blog對咩都冇效咁滯, 唔關你事)

    回覆刪除
  7. Sidekick, 我們己用了很多時間在分類功能上, 但暫時亦想不到好的解決方法, 唯有 "盡力" 為文章分類吧.
    當然要會員進入更改分類都不是很好的方法, 但我都覺得提供這功能是 "好個無", 如果會員真的想他們的文章屬好, 或者會進入 (當時不是一篇一次, 或許一月一次, 把一月文章分類.
    每人一Blog, 如果你有兩Blog或以上, 現在只可以create兩個account了.
    如果會員和網誌有問題 (例如有網誌被他人claim左, 就無法再給你claim了), 現在只好由我幫手解決吧.

    回覆刪除
  8. 一個月一次? 這樣也很沒有意義.
    我用google, yahoo search 關鍵字同加類似mysinablog 字眼去search唔好?
    我明白會"盡力", 但想point out這個是"問題".
    你說, 如果我要用兩個account, 去幫自己d 文分類, 係幾咁傻瓜o既事?
    我不著緊我自己的事(也不打算再開account 煩你煩自己), 而是作為實驗品的bug report, 給你練工用~ :)
    加油~ :)

    回覆刪除
  9. 另, 報告!
    在他人的blog見到sidebar的"好友新文"唔update.
    係咪尋日俾人侵襲o既後遺症?

    回覆刪除
  10. sidekick :
    另, 報告!在他人的blog見到sidebar的"好友新文"唔update.係咪尋日俾人侵襲o既後遺症?
    你指那個blog呀, 等我去看看.
    謝謝你的Bug Report. 第一次寫這類系統, 真的有很多東西要思考和解決.

    回覆刪除
  11. 我偶然在占及cyt 的sidebar見到的.
    一個是sina blog, 一個是用wordpress的.

    回覆刪除
  12. sidekick :
    我偶然在占及cyt 的sidebar見到的.一個是sina blog, 一個是用wordpress的.
    現在解決了. 謝謝通知.

    回覆刪除
  13. system有段時間停了沒抓文?
    我主blog的feed 在你這邊仍未更新, sina的就剛見到新文~ :)
    system沒事嘛?

    回覆刪除
  14. sidekick :
    system有段時間停了沒抓文?我主blog的feed 在你這邊仍未更新, sina的就剛見到新文~ :)
    system沒事嘛?
    因為改了一些找文方式, 所以停了, 現己解決了問題.
    現在系統用Circle的方法, 平均每30分鐘會update每個Blog一次.

    回覆刪除