2007年2月9日 星期五

虛擬專屬伺服器 (VDS)

上星期提及想買部Server機, 網友大都建議在data center租, 獨立租機連hosting的月費就要超過$800, 今日發現有一個新選擇, 就是 "虛擬專屬伺服器 (VDS)".


月費低過$200, 我試過, 可以用Remote Control系統進入, 執行聯播系統, 無需要買機, 即租即用, 對我最大限制是RAM只有350MB. 不過現時聯播系統只用128MB, 如果超過350MB, 我可以把系統內的文章 (15821篇) 每日刪除些, 應該可以解決RAM的限制.

現在我找到兩間公司提供這服務, PacHostinggigahost, 前者價錢和RAM都好個後者, 不過感覺上後者的支援比較好, 不知大家對"虛擬專屬伺服器 (VDS)" 和hosting公司有甚麼建議呢?

11 則留言:

  1. 有沒有試過速度如何?多人連結時如何?始終是使用 virtual machine, 性能一定大打折扣吧?

    回覆刪除
  2. Enoch,有沒有考慮找贊助商?

    回覆刪除
  3. ming :
    有沒有試過速度如何?多人連結時如何?始終是使用 virtual machine, 性能一定大打折扣吧?
    我試過一人使用, 速度都ok, 不過要繳交一年費用 (如果不是月費298), 我會否爭取一個月試用.

    回覆刪除
  4. Shirlun :
    Enoch,有沒有考慮找贊助商?
    向誰?

    回覆刪除
  5. 我們有興趣,不知條件怎樣?email談.

    回覆刪除
  6. Enoch :
    我試過一人使用, 速度都ok, 不過要繳交一年費用 (如果不是月費298), 我會否爭取一個月試用.可以試試做些 benchmarking 在多人連線時會否過慢吧?

    回覆刪除
  7. How about e-hosting.com.hk VDS?
    http://new.e-hosting.com.hk/

    回覆刪除
  8. 呢度平o的又有多o的選擇
    http://www.netteam.com.hk/index.php?page=vds

    回覆刪除
  9. 我都用緊vds。速度上算係唔錯啦。但350mb 真係唔太夠。但加ram 又真係幾貴架,100mb 一個月差唔多係一半月費http://www.gdb.hk

    回覆刪除
  10. 過了一年,請問網主及大家用什麼VPS Linux呢?netteam,pachosting,gigahost,unlimit-hosting,serverage或其他呢?
    部份VPS在350mb ram外,有2Gb burst ram用,應該夠用。我正需要一個大hd vds server。

    回覆刪除
  11. PacHosting 服務真係麻麻...
    開頭就ok...之後就唔得... 仲要無得投數..
    下底D員工打龍通... 唔俾你同佢上面講...

    回覆刪除