2007年2月3日 星期六

想買部Server機

上年11月發表過長期開機惹火, 因為太太擔心火警, 所以不能在家裡長開機執行聯播系統, , 幸好有朋友收留這個系統. 但朋友公司的寬頻只有2MB, 想不到3個月就差不多被聯播系統用盡, 現在要想辦法解決, 最終都是覺得先買部好的Server機放在家裡, 不知大家有何建議呢?


我對購買電腦硬件不太熟悉, 所以希望大家給我一個Complete Config和到那裡買. 向DELL買好嗎?

最重要的都是可以安全在家裡長期開機, 執行幾個資料庫應用系統, 貴些都無關係, 之前Kli建議 "買塊VIA C3連CPU的底板,加一隻會斷路的靚牛", 我亦會考慮.

我系統要求CPU不高, 一個快的 Hard Disk (不用行RAID), 1G Ram, CPU和牛最重要是低温, Case要散熱快.

9 則留言:

  1. 不如你買部正正式既 1U server 放係 data center 仲好? 1U server 平平地 Dell P4 Dual Core 唔駛一萬 (雜牌 or 二手仲平),1U hosting 大約每個月200-300。唔駛嘈到你或防火方面問題。

    回覆刪除
  2. ming :
    不如你買部正正式既 1U server 放係 data center 仲好? 1U server 平平地 Dell P4 Dual Core 唔駛一萬 (雜牌 or 二手仲平),1U hosting 大約每個月200-300。唔駛嘈到你或防火方面問題。
    有沒有hosting公司介紹呢? 是否先選擇hosting, 然後向DELL購買, 叫他們送到hosting公司呢?

    回覆刪除
  3. 不過只行一個聯播系統,每月比300,總覺得有點兒浪費. 我才想由家開始,然後開發多些類似系統, 等到6M 都不夠用, 才去hosting.

    回覆刪除
  4. 唔在行...我都係是旦用部舊機係公司用iis起咗個睇網頁的server....
    雖然幫唔到,但都想講句::
    加油~~~
    不過用hosting係好似安全d,話晒一家都出晒街都唔使擔心~~~

    回覆刪除
  5. 擺係屋企會唔會太噪

    回覆刪除
  6. 放在屋企可以選擇一些比較安靜的case火牛同風扇

    回覆刪除
  7. 租datacenter的server好過,有人24x7幫你看住,電腦hardware過時也可以屆時再租部過一部新的。
    自己買server也要錢,加上電腦很快過時,電費一樣要俾,又可能要租一條更快的寬頻線。而最麻煩就係當你全家出了街,電器過熱火燭就大檸樂,得不償失。
    還有,computer server好嘈,對兒童也不好。

    回覆刪除
  8. 同意放datacenter,但不同意做web hosting,雖然setup係麻煩少少,但執行服務一定要自家獨立server。
    Dell係唔錯,因為保養足。

    回覆刪除
  9. 贊助數據中心
    有意msn: admin@jchosts.com

    回覆刪除