2006年11月29日 星期三

誠徵系統管理員

開發網誌管理系統己有45天了, 成績總算滿意, 會員, 網誌和文章數目越來越多, 有了這些資料, 就有更多東西玩了.


我的目標是把系統變成集合中港台和所有中文網誌的Portal, 首要的工作, 就是整理好這些資料, 當中需要找RSS加入, 把網誌分類, 之後亦要把文章分類, 邀請會員加入, 為會員解決問題. 但我一個人的力量有限, 現在誠聘系統管理員, 為這目標努力.

由於我只是自願性質免費開發這個系統, 所以沒有能力給予大家任何薪酬. 現在可以給大家的, 就是在Portal主畫面顯示大家的名單, 和以下管理員的功能:

1) 文章管理: 可以更改文章的標題和URL, 例如有些標題會出現 &xxxx; 亂碼, 要人手改動.

2) RSS管理: 更改RSS網誌類別, RSS URL, 名稱, URL.

3) 類別管理: 可以加入新的類別, 和更改類別名稱 (註: 編號是用作排序, 現在可以不理會).

日後會有更多功能給予管理員, 如果大家有興趣, 可以留言加入, 我們組成團隊, 做個好系統來玩玩吧!

38 則留言:

  1. 好吧,就由本碳來打游擊.......可以嗎??
    CO2

    回覆刪除
  2. 自問我對程式的知識很有限,但我願意學習和有的是空餘時間,假如我的條件能配合你的要求的話,也請你給我一個機會讓我這新手跟你們一起打拼啊^^

    回覆刪除
  3. 我加左個「伸縮Bar」,但可唔可以唔Show個「今日到訪人數」??
    CO2

    回覆刪除
  4. 二氧化碳 CO2 :
    好吧,就由本碳來打游擊.......可以嗎??
    CO2
    有阿碳發CO2, Cover 自然提高, 謝謝你先, 己升你級為管理員了, 你可以進入試試新功能.

    回覆刪除
  5. cyt :
    可惜唔識電腦...orz...
    電腦知識? 我有呀 hehehe...
    我反而要些識寫作, 識推廣, 有時間看文章, 為RSS和文章分類, 這樣你應該可以幫手吧.
    有興趣就加入我們吧.

    回覆刪除
  6. 莎莉 :
    自問我對程式的知識很有限,但我願意學習和有的是空餘時間,假如我的條件能配合你的要求的話,也請你給我一個機會讓我這新手跟你們一起打拼啊^^
    莎莉真謙虛吧, 己升你為管理員了. 謝謝幫忙.

    回覆刪除
  7. 二氧化碳 CO2 :
    我加左個「伸縮Bar」,但可唔可以唔Show個「今日到訪人數」??
    CO2
    去你Blog看了, 好似ok了, 是嗎? 有問題可請教我們特派管理員莎莉吧.

    回覆刪除
  8. 你橫掂在研發緊D功能黎強化個系統.....我又有建議......1) 在線人數2) 曾經光臨網誌的人是屬於哪個國家或地區(好似我有篇人流計,地圖咁呢。CO2

    回覆刪除
  9. 二氧化碳 CO2 : 我加左個「伸縮Bar」,但可唔可以唔Show個「今日到訪人數」?? CO2可以架!eg:<script src=http://rank.memdb.com/?page=recent&oid=8652&size=20&day=2&visit=20>祇要唔加"&visit=20"呢句就行了!這是今日到訪人數的語法^^

    回覆刪除
  10. 二氧化碳 CO2 :
    你橫掂在研發緊D功能黎強化個系統.....我又有建議......1) 在線人數2) 曾經光臨網誌的人是屬於哪個國家或地區(好似我有篇人流計,地圖咁呢。CO2
    謝謝你的建議, 但現在最重要的是一些可以增加人流到Portal主頁的功能. 例如我們把文章分類好, 就會吸引更多人到Portal看自己喜愛的類別, 最重要的, 是不只是sinablog的文章, 而是不同blog的文章. (我現在就可以看到很多投資的文章了)

    回覆刪除
  11. 小建議一粒(關於layout):
    我按”下一頁”之後(例如文章列表),習慣上係唔會移動隻mouse,睇完好自然click多下expect落下一頁,但因為頁面會由兩粒button
    ’下一頁’/’返回主系統’
    變做三粒,
    ’上一頁’/’下一頁’/’返回主系統’
    所以我會經常click錯,有時間不妨搞搞佢,例如一開始做粒dummy。

    回覆刪除
  12. 莎莉 :
    二氧化碳 CO2 : 我加左個「伸縮Bar」,但可唔可以唔Show個「今日到訪人數」?? CO2可以架!eg:<script src=http://rank.memdb.com/?page=recent&oid=8652&size=20&day=2&visit=20>祇要唔加"&visit=20"呢句就行了!這是今日到訪人數的語法^^
    要人在Scrip入面修改,似乎麻煩了一點,可唔可讓人在control panel度選「是/否」呢??
    越簡化,越令人受落嘛~
    CO2

    回覆刪除
  13. 莎莉 :
    祇要唔加"&visit=20"呢句就行了!這是今日到訪人數的語法^^
    應該是唔加 &vist=0 就可以.

    回覆刪除
  14. 莎莉 : 二氧化碳 CO2 : 我加左個「伸縮Bar」,但可唔可以唔Show個「今日到訪人數」?? CO2 可以架!eg:<script src=http://rank.memdb.com/?page=recent&oid=8652&size=20&day=2&visit=20> 祇要唔加"&visit=20"呢句就行了!這是今日到訪人數的語法^^哎呀~更正先~將"&visit=20"改為"&visit=0"這項功能便會取消了:p詳情可以看這裡:http://enochng.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=338388

    回覆刪除
  15. Enoch
    謝謝你的建議, 但現在最重要的是一些可以增加人流到Portal主頁的功能. 例如我們把文章分類好, 就會吸引更多人到Portal看自己喜愛的類別, 最重要的, 是不只是sinablog的文章, 而是不同blog的文章. (我現在就可以看到很多投資的文章了)
    我果兩個建議,亦是吸引其他人用你個系統的功能,當然,你將來有時間先搞都可以。
    至於「網誌或文章分類」,應該係由誰定義呢??會員訪客??管理員??還是網主自己??
    這是應該思考的問題啊~
    CO2

    回覆刪除
  16. 莎莉 :
    哎呀~更正先~將"&visit=20"改為"&visit=0"這項功能便會取消了:p詳情可以看這裡:http://enochng.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=338388
    好吧,我遲點去研究一下吧,唔該晒。
    CO2

    回覆刪除
  17. ken : 小建議一粒(關於layout):我按”下一頁”之後(例如文章列表),習慣上係唔會移動隻mouse,睇完好自然click多下expect落下一頁,但因為頁面會由兩粒button ’下一頁’/’返回主系統’ 變做三粒, ’上一頁’/’下一頁’/’返回主系統’ 所以我會經常click錯,有時間不妨搞搞佢,例如一開始做粒dummy。好, 做過 dummy button 是很好的建議, 下一版加.不過個layout會有改善的, 要先搞系統, 再搞好內容, 後搞 layout, 不過我的設計不專, 要有人幫我才可以.

    回覆刪除
  18. 二氧化碳 CO2 :
    莎莉 :二氧化碳 CO2 : 我加左個「伸縮Bar」,但可唔可以唔Show個「今日到訪人數」?? CO2可以架!eg:<script src=http://rank.memdb.com/?page=recent&oid=8652&size=20&day=2&visit=20>祇要唔加"&visit=20"呢句就行了!這是今日到訪人數的語法^^要人在Scrip入面修改,似乎麻煩了一點,可唔可讓人在control panel度選「是/否」呢??越簡化,越令人受落嘛~
    CO2
    這個嘛....要找Enoch了!:p
    Enoch :
    莎莉 :祇要唔加"&visit=20"呢句就行了!這是今日到訪人數的語法^^
    應該是唔加 &vist=0 就可以.
    keke~sorry呀Enoch~我誤導了阿碳呢!阿碳!抱歉呀:p

    回覆刪除
  19. 二氧化碳 CO2 :
    至於「網誌或文章分類」,應該係由誰定義呢??會員訪客??管理員??還是網主自己??這是應該思考的問題啊~
    CO2
    文章現在是沒有人管的 (有些RSS是會員加入, 網主都唔會知.
    所以我的設計是, 新的網誌或文章是 "未分類", 任何人都可以把它們分類, 都分類了就不能改, 只有管理員可以改.

    回覆刪除
  20. 又說多一點........
    有沒有想過如何去「Control Panel」那個URL???
    當然自己Bookmark都可以去,但是不是自動show左Sidebar會更好呢??
    CO2

    回覆刪除
  21. 橫掂都係勒.....一次講晒佢....哈哈~
    按「好友最新文章」下的URL==>同一Window(self) open
    「最新RSS」下的URL==>另一Window(new) open
    唔一致,好怪哩。
    CO2

    回覆刪除
  22. 我又來......
    將此文改為「誠徵系統管理員」會較為合適。
    CO2

    回覆刪除
  23. 我又玩﹗我呢個閒人可以有啲乜嘢幫到手﹖我乜都唔識架﹗淨係有時間﹗

    回覆刪除
  24. 二氧化碳 CO2 : 又說多一點........ 有沒有想過如何去「Control Panel」那個URL??? 當然自己Bookmark都可以去,但是不是自動show左Sidebar會更好呢?? CO2你可以加以下code到sidebar<a href=http://rank.memdb.com/?page=controlPage target=_blank>網誌管理台</a>

    回覆刪除
  25. 二氧化碳 CO2 :
    橫掂都係勒.....一次講晒佢....哈哈~
    按「好友最新文章」下的URL==>同一Window(self) open「最新RSS」下的URL==>另一Window(new) open唔一致,好怪哩。
    CO2
    改了.

    回覆刪除
  26. 靚媽靚靚 :
    我又玩﹗我呢個閒人可以有啲乜嘢幫到手﹖我乜都唔識架﹗淨係有時間﹗
    好啦, 參埋你玩!

    回覆刪除
  27. 亞占 :
    好大志向呢,祝成功!
    謝謝, 有興趣就加入埋我們啦, 去實踐這個 "大志向".

    回覆刪除
  28. Enoch :
    cyt :
    可惜唔識電腦...orz...
    電腦知識? 我有呀 hehehe...
    我反而要些識寫作, 識推廣, 有時間看文章, 為RSS和文章分類, 這樣你應該可以幫手吧.
    有興趣就加入我們吧.

    都好嗃...寫兩隻字我都得架..同埋我係公司好多時間blog野的

    回覆刪除
  29. Enoch :
    CO2你可以加以下code到sidebar<a href=http://rank.memdb.com/?page=controlPage target=_blank>網誌管理台</a>
    HTML,我識,只是有的人唔識,所以提議簡化D無須改太多野,through個系統自動show出黎。
    而且有的功能選項,亦可以在Control Panel—次過set。
    CO2

    回覆刪除
  30. cyt :
    Enoch :cyt :可惜唔識電腦...orz...電腦知識? 我有呀 hehehe...我反而要些識寫作, 識推廣, 有時間看文章, 為RSS和文章分類, 這樣你應該可以幫手吧.有興趣就加入我們吧.
    都好嗃...寫兩隻字我都得架..同埋我係公司好多時間blog野的
    謝謝, 己升你為管理員, 大家一起努力吧.

    回覆刪除
  31. 二氧化碳 CO2 :
    Enoch :CO2你可以加以下code到sidebar<a href=http://rank.memdb.com/?page=controlPage target=_blank>網誌管理台</a>HTML,我識,只是有的人唔識,所以提議簡化D無須改太多野,through個系統自動show出黎。
    而且有的功能選項,亦可以在Control Panel—次過set。
    CO2
    都好, 等d會員可以加一句sidebar, 之後可以在Control Panel到set世的資料. 有時間先加啦.
    現在要測試這系統的穩定性, 今日down了一次, 到現在也找不到原因, 這像個計時bomb, 所以要找它出來先.

    回覆刪除
  32. 最衰我攪緊Business 同進修緊, 不然跟I.T.人學下野都好 >___

    回覆刪除
  33. Madame butterfly :
    最衰我攪緊Business 同進修緊, 不然跟I.T.人學下野都好 >___
    沒緊要, 有機會教下我做Business 就好了.

    回覆刪除
  34. Enoch :
    cyt :
    Enoch :cyt :可惜唔識電腦...orz...電腦知識? 我有呀 hehehe...我反而要些識寫作, 識推廣, 有時間看文章, 為RSS和文章分類, 這樣你應該可以幫手吧.有興趣就加入我們吧.
    都好嗃...寫兩隻字我都得架..同埋我係公司好多時間blog野的
    謝謝, 己升你為管理員, 大家一起努力吧.

    嘩~多謝哂,有咩需要就搵我啦~

    回覆刪除
  35. 由於精力所限,沒閒去觀看他人之文章,避免有負所託,請除消我的管理員資格,謝謝~
    CO2

    回覆刪除
  36. 二氧化碳 CO2 :
    由於精力所限,沒閒去觀看他人之文章,避免有負所託,請除消我的管理員資格,謝謝~
    CO2
    沒關係啦, 大家都寫來玩玩吧, 沒有時間就不用理會它.
    不過, 既然你要求取消, 我就只好接受吧, 歡迎你隨時加入我們.

    回覆刪除