2007年6月7日 星期四

好友新文 - 最新版

如果你想使用本網誌右邊 "好友新文" Sidebar 的功能, 這篇文章可以教你.




首先, 你只要按此註冊, 輸入一個 "登入編號", "登入密碼" 和自己網誌的 URL( 如果沒有網誌, 可以不填), 就可以完成註冊.

註冊後按RSS列表, 之前別人加了的 RSS 就會列出, 你可以按 [訂閱] 訂閱.

如果你想訂閱新的RSS, 可以按 [返回主系統],  [進入管理], 再按 [加入訂閱], 就可以輸入任何網誌的RSS URL (可看系統內的例子輸入), 就可以加入新的好友網誌了.

按 [訂閱列表], 就可以查看訂閱網誌的最新文章 (最新的列在最前), 按 [刪除] 可以取消訂閱.

訂閱後可以加入好友新文功能的 Sidebar, 詳情可以看: 好友新文 - 說明.

聯播系統其他功能說明 (有時間可以詳情了解):

1) 文章訂閱SideBar
2) 最新加入會員 (現改為最新加入RSS)
3) 讓會員訂閱你網誌
4) 好友新文 - 加文章開頭
5) 今日到訪人數
6) Sidebar伸縮器
7) 跑馬燈功能
8) 你訂閱我, 我訂閱你
9) 齊來為網誌分類
10) 更改個人喜好
11) 網誌人訪排行榜
12) 點擊次數 - 聯播系統

46 則留言:

  1. 咦﹗呢個又幾好噃﹗等我都試試先﹗謝謝你﹗

    回覆刪除
  2. 好勁! 可以自己加的話, 我唔洗再請我的朋友仔登記.

    回覆刪除
  3. 攞薯吹片 :
    好勁! 可以自己加的話, 我唔洗再請我的朋友仔登記.
    ha ha, 都要請, 請多些人用呀 (我應該遲d先加這個功能)

    回覆刪除
  4. 你好,我發現我的side bar內的好友新文,網誌名稱出現亂碼,請問有沒有處理方法?
    網誌名稱:Ray's 人生長跑
    Ray's 財經台

    回覆刪除
  5. 等了好久,終於有了。謝!

    回覆刪除
  6. Ray :
    你好,我發現我的side bar內的好友新文,網誌名稱出現亂碼,請問有沒有處理方法?
    網誌名稱:Ray's 人生長跑Ray's 財經台
    遲些會解決的.

    回覆刪除
  7. Enoch :
    Ray :你好,我發現我的side bar內的好友新文,網誌名稱出現亂碼,請問有沒有處理方法?網誌名稱:Ray's 人生長跑Ray's 財經台
    遲些會解決的.
    thx ^^~

    回覆刪除
  8. Ray :
    Enoch :Ray :你好,我發現我的side bar內的好友新文,網誌名稱出現亂碼,請問有沒有處理方法?網誌名稱:Ray's 人生長跑Ray's 財經台
    遲些會解決的.
    thx ^^~
    Enoch:已經搞掂左,thank you!

    回覆刪除
  9. 好多謝你為sina 既bloggers 做咁多好野~~~
    我遲d都用下先~唔好執輸嘛!!

    回覆刪除
  10. 有事請教.....請問有無咩Script可以加入,令到我可以Show晒我所訂閱既Blog呢??
    另,會Develop「在線人數」嗎??
    CO2

    回覆刪除
  11. 二氧化碳 CO2 : 有事請教.....請問有無咩Script可以加入,令到我可以Show晒我所訂閱既Blog呢?? 另,會Develop「在線人數」嗎?? CO2看 更改個人喜好, 更改好文數量為大些就可以.

    回覆刪除
  12. 好文數量??是「文章訂閱」那頁嗎??
    但這會顯示某篇文章......可不可以剩係顯示所訂閱的所有Blog名稱呢??
    CO2

    回覆刪除
  13. 二氧化碳 CO2 :
    好文數量??是「文章訂閱」那頁嗎??
    但這會顯示某篇文章......可不可以剩係顯示所訂閱的所有Blog名稱呢??
    CO2
    登入系統 -> 更改個人資料 -> 新文數量 -> 改為100試一試.

    回覆刪除
  14. hi, 你好, 你的好友新文好好用,非常感謝
    我剛試把馬家輝。稿紙以外 http://makafai.blogspot.com 加入,但是在好友新文上亂了碼,請問能解決嗎?

    回覆刪除
  15. Heidi :
    hi, 你好, 你的好友新文好好用,非常感謝
    我剛試把馬家輝。稿紙以外 http://makafai.blogspot.com 加入,但是在好友新文上亂了碼,請問能解決嗎?
    因為這Blog是用Big5, 暫時不能自動改, 要我才可以改, 現在己改了, 如有類似問題, 可通知, 但我也會定時出看看和更改.

    回覆刪除
  16. 請問甚麼是 ~~登入編號~~,
    請指點、指點。 謝謝

    回覆刪除
  17. 小露茜 :
    請問甚麼是 ~~登入編號~~,請指點、指點。 謝謝
    自設編號, 例如 jrluyhan

    回覆刪除
  18. 最近我的文章訂閱有error冇野睇,
    but轉個會員編號去8244(即你教學用果個id)又有野睇,
    係咪即係我a/c問題呢!?
    -_-" sorlee,我唔知係咪可以嚮度問架~haha

    回覆刪除
  19. Lamji :
    最近我的文章訂閱有error冇野睇,but轉個會員編號去8244(即你教學用果個id)又有野睇,係咪即係我a/c問題呢!?
    -_-" sorlee,我唔知係咪可以嚮度問架~haha
    現在無事了, 謝謝你通知.

    回覆刪除
  20. Enoch :
    Lamji :最近我的文章訂閱有error冇野睇,but轉個會員編號去8244(即你教學用果個id)又有野睇,係咪即係我a/c問題呢!?-_-" sorlee,我唔知係咪可以嚮度問架~haha
    現在無事了, 謝謝你通知.
    係呀~好快手~唔該晒!!!

    回覆刪除
  21. 我的那個好像沒有 "訂閱此網誌" 的工具, 是什麼原因呢? 可否替我看看? 謝謝!

    回覆刪除
  22. 草草 : 我的那個好像沒有 "訂閱此網誌" 的工具, 是什麼原因呢? 可否替我看看? 謝謝!請看 更改個人喜好 .

    回覆刪除
  23. 最近兩天,我網接駁不到聯播系統,是系統出了問題嗎??還是我的ISP出了問題??
    CO2

    回覆刪除
  24. 因為在測試和改良系統, 近來會有些不穩定的情況出現, 請原諒.

    回覆刪除
  25. Enoch :
    因為在測試和改良系統, 近來會有些不穩定的情況出現, 請原諒.
    啊,唔緊要,只是想知道答案而已。
    CO2

    回覆刪除
  26. 我唔記得左log in password...可以點~!?
    仲有,我想問log in會員o個行係打會員編號~!?
    Thx~

    回覆刪除
  27. 救命~ :
    我唔記得左log in password...可以點~!?
    仲有,我想問log in會員o個行係打會員編號~!?
    Thx~
    "會員" 是打你輸入的會員編號, 如果你忘記密碼, 可以電郵通知我你的會員編號 enoch07@memdb.com.

    回覆刪除
  28. Enoch :
    救命~ :我唔記得左log in password...可以點~!?仲有,我想問log in會員o個行係打會員編號~!?Thx~
    "會員" 是打你輸入的會員編號, 如果你忘記密碼, 可以電郵通知我你的會員編號 enoch07@memdb.com.
    原來係咁...唔該晒~感謝感謝~

    回覆刪除
  29. 不知為何,Login話我密碼錯誤,勞煩看看,謝。
    CO2

    回覆刪除
  30. 二氧化碳 CO2 :
    不知為何,Login話我密碼錯誤,勞煩看看,謝。
    CO2
    己電郵到你Yahoo email.

    回覆刪除
  31. 我在聯播系統的個人資料已選「顯示 '按此訂閱本網誌'」但在我blog的sidebar出了訂閱列表,就是沒有訂閱本網誌連結,請問該如何設定?

    回覆刪除
  32. 如果要自動, 要在[更改個人資料]輸入你的RSS編號(應該是107785)和核對,就可以了.

    回覆刪除
  33. 想請問, 為何我最新發表的文章, 有時沒有出現在網誌聯播的最新文章一欄內呢? 我已是會員啊.

    回覆刪除
  34. 洛言 :
    想請問, 為何我最新發表的文章, 有時沒有出現在網誌聯播的最新文章一欄內呢? 我已是會員啊.
    要1至2小時才會加的.

    回覆刪除
  35. Hi there. I use MemDB 網誌聯播系統 for a long time. However, an unexpected error has just occured since Jan: the system doesn't synchronize with my blog anymore. I cannot find my posts in 我的文章 nor MemDB gadget on my friends' websites. Could you kindly fix the problem? Much apprecited!
    FYI,
    會員編號: 124955
    RSS 編號: 65275

    回覆刪除
  36. Adam : Hi there. I use MemDB 網誌聯播系統 for a long time. However, an unexpected error has just occured since Jan: the system doesn't synchronize with my blog anymore. I cannot find my posts in 我的文章 nor MemDB gad...
    系統會試127次去取data, 如果fail, 就會自動delete個RSS, 需要你重新加入.

    回覆刪除
  37. Enoch :
    系統會試127次去取data, 如果fail, 就會自動delete個RSS, 需要你重新加入.

    明白。那我應該如何重新加入呢?我先嘗試注冊新ID,更新了 sidebar 的會員編號,但RSS編號顯示的是0,且沒有出現「我的文章」一欄,請問是否需要做進一步的設置呢?多謝!
    會員編號:90745

    回覆刪除
  38. Adam :
    Enoch :系統會試127次去取data, 如果fail, 就會自動delete個RSS, 需要你重新加入.
    明白。那我應該如何重新加入呢?我先嘗試注冊新ID,更新了 sidebar 的會員編號,但RSS編號顯示的是0,且沒有出現「我的文章」一欄,請問是否需要做進一步的設置呢?多謝!
    會員編號:90745
    可看 http://enochng.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=465638 一文.

    回覆刪除
  39. Enoch :
    可看 http://enochng.mysinablog.com/i...
    多謝回覆!但似乎唔見有[核對]link wor...

    回覆刪除
  40. Adam :
    Enoch :可看 http://enochng.mysinablog.com/i...
    多謝回覆!但似乎唔見有[核對]link wor...
    在 [更改個人資料], 輸入RSS, 儲存後就有核對.

    回覆刪除
  41. 今早剛登記為會員, 下午再到sina blog 睇變左空白一片, 是什麼原因, 可否幫忙?

    回覆刪除
  42. Floce :
    今早剛登記為會員, 下午再到sina blog 睇變左空白一片, 是什麼原因, 可否幫忙?
    補充 : 我上午貼左係sidebar"其他文章
    '度 下午變左空白

    回覆刪除
  43. 對不起, 今天系統出了些問題, 要重新登記.

    回覆刪除
  44. 你真棒!有機會真想認識你~嘻嘻~  

    回覆刪除