2006年10月16日 星期一

排行榜SideBar功能

為免 文章排行榜 - 說明 的說明太長, 所以把這 SideBar 功能另開一篇文章說明和解答大家關於 Sidebar 的問題. 如對 SideBar 有任何意見, 可以在此留言.


你看看我右邊的 SideBar, 顯示了 "網誌管理系統功能 "  如果我登入網誌文章排行榜, 在線狀況為 '在', 登出後為 '不在'.  另外, 如果顯示的文章己加入了 "網誌管理系統", 就會有評分, 訂閱和更新功能, 詳情可看網誌管理系統 - 訂閱.

要加這個 SideBar, 你可以在 Sinablog 的 SideBar 設定, 自定一個 "網誌文章排行榜", 內容為:

http://rank.memdb.com/?page=status&oid=8244

其中 oid=8244 的 8244 為你的會員編號, 這個編號可以在登入"網誌文章排行榜"系統後按 [更改個人資料] 看到 (如果未註冊, 請先註冊). 把它改你你的會員編號就可以.

6 則留言:

  1. 點都搵唔到自己既#, 點算?

    回覆刪除
  2. 樹佬 : 點都搵唔到自己既#, 點算?你要先到 網誌文章排行榜 註冊, 登入系統後 [發表文章], 再按 [更改個人資料] 可以看到.

    回覆刪除
  3. 我已Join了入System測試緊,但諗緊辦法點加到Sidebar,頭先我見到你有句類似Java script的東西嚮文章(唔記得邊一篇)入面,但現在不見了,是你刪除了嗎??
    CO2

    回覆刪除
  4. 加番! 原來更改文章會取消這句.

    回覆刪除
  5. 1) 應該有「刪除文章」功能會好D....
    2) 當我加入了文章,就會出現「按此為這文章評分」俾我copy去自己的blog裡面,但我無即刻copy呢句,諗住遲D先copy,點知已經唔知點搵番呢句來copy。(當然,有個oid俾人改都能攪掂這問題,但電腦知識不夠的,就難倒他們了。)
    CO2

    回覆刪除
  6. 二氧化碳 CO2 :
    1) 應該有「刪除文章」功能會好D....
    2) 當我加入了文章,就會出現「按此為這文章評分」俾我copy去自己的blog裡面,但我無即刻copy呢句,諗住遲D先copy,點知已經唔知點搵番呢句來copy。(當然,有個oid俾人改都能攪掂這問題,但電腦知識不夠的,就難倒他們了。)
    CO2
    好, 加入更改和刪除, 更改後會再出現 「按此為這文章評分」給你.

    回覆刪除