2006年10月24日 星期二

更新Sidebar功能

我覺得要會員把  網誌管理功能: 評分此文 / 訂閱此文 / 更新通知 HTML 加入每篇文章很沒有效率, 今日想出利用 Sidebar 的功能來解決這個問題.




現在, 你只要加入 Sidebar (排行榜SideBar功能 ), 就會看到右上角的 SideBar, 如果你閱讀某篇文章, 而文章又己加入在 "網誌管理系統" , 就會自動出現 評分此文 / 訂閱此文 / 更新通知 功能, 讓閱讀都可以評分和訂閱文章. 會員就不需要每篇文章加入HTML了.

2 則留言:

  1. 我睇咗幾篇..我又覺得個function幾好..但係唔知係咪因為瞓唔夠..
    我覺得成件事好似好複雜咁..你呢個MDB既功能好多..不過又好似要copy&paste? 我開始混亂~ @@

    回覆刪除