2006年4月20日 星期四

股票清貨

我購買的股票, 全部都是在4月份公佈業績, 就在這個月把好的股票留低, 壞的止賺或止蝕.

8 則留言:

  1. 二、三線股已没有買了,專攻藍籌唔駛買好多,最低限度股息派得好啦!不過要有耐性,因為上落無咁大,要賺錢就要等。

    回覆刪除
  2. 純粹好奇,你係憑乜野去揀呢幾隻股?

    回覆刪除
  3. 開始是給它的PE吸引, 然後留意它們的年報, 了解它如何賺錢和覺得有前景, 所以買.

    回覆刪除
  4. 其實, 我喜歡買盈富基金, 都係喜歡佢透明度高, 跟恆指升跌, 所以我夠膽買得多些, 反而二,三線股透明度低唔夠膽買, 所以要賺都比較少. 因為盈富基金, 我買入就唔會止蝕, 只有等佢升.

    回覆刪除
  5. 我比較喜歡分析公司, 所以暫時不會買盈富基金, 我會在藍籌當中選擇一二隻買, 現在首選#5, 等它到130附近上車.

    回覆刪除
  6. 對,二三線公司真是好難買的,因為我們一般市民,收到的消息永遠都是慢人一步,所以永遠都好難做到低買高沽.
    加上他們的業績好浮動,根本估計唔到.

    回覆刪除
  7. 抽大連港,恐怕抽中的手數太少,而且涷結了你的資金一段時間,未必著數.

    回覆刪除
  8. 以十萬元計, 十日利息支出大約80元, 不算貴.

    回覆刪除