2006年7月25日 星期二

MemDB 論壇開幕

這幾天都在要求MemDB網頁寄存公司 (ISP) 為MemDB加入一個論壇, 試了幾個Forum, 最終選擇了這個: http://memdb.com/bbs.


我看過出面的Forum, 好似最多人使用的是Discuz, 但這需要安裝MySQL, 我的 ISP 又不能提供這項服務, 所以最終也選擇了簡單的 mowdBB.

但這個 Forum 有很多不善之處, 不適合MemDB使用, 所以我花了一天了解它的 PHP, 更改成 MemDB 適用的功能.

開這個 Forum 的目的是給客戶另一個方式發問, 遲些個加入一些 "客戶的說話", 邀請現有的客戶對使用的系統給些評語.

MemDB 論壇今天正式開幕, 有時間來給些建議吧!

 (9 Aug, 2006: 最終也選擇關閉這論壇, 原因是開始收到外來人輸入廣告.)

28 則留言:

  1. Hello Enoch,
    好耐無來你個blog坐坐了...
    因為實在係好多好文章, 追唔切....
    你上面用呢個forum, 如果唔用得 mysql, 咁處理會員資料果陣, 可能要用到 text base 去處理了...
    可能無 discuz 果類咁, 有豐富的 function...

    回覆刪除
  2. :
    Hello Enoch,
    好耐無來你個blog坐坐了...因為實在係好多好文章, 追唔切....
    你上面用呢個forum, 如果唔用得 mysql, 咁處理會員資料果陣, 可能要用到 text base 去處理了...
    可能無 discuz 果類咁, 有豐富的 function...
    我都知道, 但ISP無法免費提供, 又唔想比錢, 只好接受簡單forum吧.

    回覆刪除
  3. Hang 是因為 sinablog 的 loading 太重, 我近來都 hang 了幾次, 我正在想如何解決這問題.

    回覆刪除
  4. 謝謝你ENOCH,我re-install了,但仍是load到一半就hang了...我遲點再試=)

    回覆刪除
  5. 你是使用2.4版嗎? 是一定hang, 還是間唔中hang呀? 如果間唔中hang, 就可以是 sinablog 問題 (好似我用IE load sinablog, 有時都會 hang).
    如果一定hang, 就可以是BlogReply問題 (今日才解決了一個系統問題), 你可以告訴我那一篇文章或Blog會導致 hang, 讓我可以 fix.

    回覆刪除
  6. 是2.4呀....至於hang的情況,是每次都hang。不知道是那一篇文章或blog導致,因為之前都是要load晒,才會一次過show晒所有新post。上次有點show到有點show不到那次,已經因為re-install所以delete左了,所以不知道是由邊個blog開始不行呢....

    回覆刪除
  7. 新版2.4應該可以解決這問題了.

    回覆刪除
  8. 個論壇好唔掂喎! 你用邊間web hosting service,今時今日竟然連MySQL都無?
    俾個網你參考:
    http://hkwebs.net/

    回覆刪除
  9. 我個間web hosting用了五年了, 多幾穩定, 所以不想轉.
    但他們不改善服務, 不為客戶增值, 我遲早也會轉.

    回覆刪除
  10. Enoch :
    我個間web hosting用了五年了, 多幾穩定, 所以不想轉.
    但他們不改善服務, 不為客戶增值, 我遲早也會轉.
    推介你睇一本書叫『窮人和富人的0.5mm距離』。
    窮人為了怕麻煩,越想逃避麻煩,結果偏偏遇上更多的麻煩。
    富人時麻煩為轉機,結果柳暗花明又一村!
    你的現在的情況便正正是書中所說的一樣。
    "我遲早也會轉." 又係一個『等』字?

    回覆刪除
  11. 這點我都明白, 但我覺得這個不是太重要, 都是先做些重要的事吧.

    回覆刪除
  12. Enoch :
    這點我都明白, 但我覺得這個不是太重要, 都是先做些重要的事吧.

    我都讚成 Lasco 的意見...
    因為用o左某一個 forum, 要 migrade 去另一個 forum 係唔容易... 而且, 到時如果要將舊討論都 migrade, 其可怕的程度將會係「慘不忍睹」....
    所以, 其實我反而認為將個新forum封閉, 之後用另一個 web host 之後先至正式再 launch 都唔遲.... 中途轉forum先至係大工程....

    回覆刪除
  13. 其實除了Forum, MemDB網站也有很多要改善的地方, 不過這些改動都要時間和費用, 所以先處理好其他重要的事項先, 因為我覺得這些改動對收入的幫助不大.
    作為一個創業者, 應該先專注在可以提升收入的事項上, 例如開發多幾個好用和有用的系統.

    回覆刪除
  14. Enoch :
    其實除了Forum, MemDB網站也有很多要改善的地方, 不過這些改動都要時間和費用, 所以先處理好其他重要的事項先, 因為我覺得這些改動對收入的幫助不大.
    作為一個創業者, 應該先專注在可以提升收入的事項上, 例如開發多幾個好用和有用的系統.
    我唔同意你的講法,一間公司的網站係俾顧問的第一個印象,其實係最緊重要的。
    人靠衣裝,物靠包裝。如果你個網站做得好,顧客都會覺得你的產品好,相反,網站唔掂,對你的產品都會打折扣。
    公司forum亦能扮演供技術支援和鞏固客戶的關係的作用。你睇o下macromedia一樣有forum。
    你如果要建立品牌,你賣的不但只是產品,你同時亦係賣o緊一種生活態度。
    網站和forum就係你建立公司的形象和散播公司價值/生活態度的地方。
    都唔你點解唔轉台?租過另外一間support MySQL仲可能平過你現在用o緊的。
    今時今日做web hosting serice都唔support MySQL抵摺啦。
    仲有今時今日,邊駛自己寫網站o架?大把免費CMS 系統,15分鐘搞掂,推介你用這個: http://www.transinta.com/
    dynamic 網頁 + 會員系統 + forum 有齊!
    快靚正!

    回覆刪除
  15. copy錯,lee個先係我推介的免費CMS 系統:
    http://www.joomla.org/

    回覆刪除
  16. :
    Enoch :這點我都明白, 但我覺得這個不是太重要, 都是先做些重要的事吧.
    我都讚成 Lasco 的意見...因為用o左某一個 forum, 要 migrade 去另一個 forum 係唔容易... 而且, 到時如果要將舊討論都 migrade, 其可怕的程度將會係「慘不忍睹」....
    所以, 其實我反而認為將個新forum封閉, 之後用另一個 web host 之後先至正式再 launch 都唔遲.... 中途轉forum先至係大工程....
    係呀,做人真係要當機立斷。

    回覆刪除
  17. Lasco Wan :
    copy錯,lee個先係我推介的免費CMS 系統:
    http://www.joomla.org/
    試過, 但這個系統不太檼定 (時常有Link無法Display. 功能亦不易使用, 還需要改善.

    回覆刪除
  18. Enoch :
    Lasco Wan :copy錯,lee個先係我推介的免費CMS 系統:http://www.joomla.org/試過, 但這個系統不太檼定 (時常有Link無法Display. 功能亦不易使用, 還需要改善.

    有d咁o既事? 咁推介你用另外一個CMS系統啦 - 就係Xoops, Lee我都有用,一個字掂!
    http://tw.xoops.org/

    回覆刪除
  19. 最終也選擇關閉這論壇, 原因是開始收到外來人輸入廣告.

    回覆刪除
  20. Enoch :
    最終也選擇關閉這論壇, 原因是開始收到外來人輸入廣告.
    逆轉思索,有廣告有乜問題。
    廣告都係一種內容o者! 有免費勞工提供免費內容,有乜問題?

    回覆刪除
  21. Lasco Wan :
    Enoch :最終也選擇關閉這論壇, 原因是開始收到外來人輸入廣告.
    逆轉思索,有廣告有乜問題。
    廣告都係一種內容o者! 有免費勞工提供免費內容,有乜問題?
    咁我要到你Forum貼多些關於MemDB系統的介紹了.

    回覆刪除
  22. Enoch : Lasco Wan :Enoch :最終也選擇關閉這論壇, 原因是開始收到外來人輸入廣告. 逆轉思索,有廣告有乜問題。廣告都係一種內容o者! 有免費勞工提供免費內容,有乜問題? 咁我要到你Forum貼多些關於MemDB系統的介紹了.巳經有人在我的FORUM賣廣告啦: http://www.lascowan.com/forum/viewthread.php?tid=867&extra=page%3D1 我唔覺得有問题.

    回覆刪除
  23. 你所講的危機我原全覺得係新轉機和商機! 

    回覆刪除
  24. 你都好呀, 起碼廣告和Music有關, 這不是Attack. 如果我在你 Forum 每一個Area都留同一個MemDB系統廣告, 每日一次, 你覺得點?

    回覆刪除
  25. Enoch :
    你都好呀, 起碼廣告和Music有關, 這不是Attack. 如果我在你 Forum 每一個Area都留同一個MemDB系統廣告, 每日一次, 你覺得點?
    當你羨慕我的時候,有無諗過點解大家都搞forum,你就遇到越來越多的麻煩o野,還有,大家都俾人貼廣告,點解人o地來我forum賣廣告都係related返我的topic?你就被人洗版?
    哈哈,lee個咪正正印證了越怕麻煩的人,越想逃避麻煩嗎?
    結果事與願違,偏偏遇上更多的麻煩!
    唔信你可以繼續下去。
    (講完)

    回覆刪除
  26. 其實最主要的原因是我的Forum 沒有註冊功能, 任何人都可以輸入文章.
    我同意越怕麻煩的人,越想逃避麻煩, 越是麻煩.

    回覆刪除