2005年12月22日 星期四

創業元素(二 做喜歡的事)

我覺得“做自己喜歡做的事”是一個非常重要的創業元素。




曾經有個人問我,他想加入SOHO,但不知如何做。我第一個問題,就是他平時最喜愛做甚麼。

最難創業的,是那些連自己喜愛做甚麼也不清楚和沒有特別喜好的人,對這些人,我會勸他繼續受僱,不要加入SOHO這行列。

首先問自己,有些甚麼工作你越做越精神,連食飯也可以不理會的呢?

記得小時候,我最喜歡玩遊戲機,現今社會,連SOHO玩遊戲機都可以賺錢。

之後發覺自己喜歡編寫程式系統,中學和大學其間也自行寫遊戲,雖然沒有錢賺,但也樂意花時間編寫。讀書時也接些系統編寫工作賺外快,最後加入SOHO,做自己喜歡做的事。

首先了解自己的喜好,然後想辦法如何從這喜好賺錢吧。

: SOHO (Small Office Home Office) 即是以家為辦公室。

5 則留言:

  1. 做SOHO都好適合我老公的要求 

    回覆刪除
  2. 做SOHO其實是一個很好的選擇. 自由自在, 節省搭車時間, 多些自已時間.

    回覆刪除
  3. 睇完你呢篇, 我發覺你好似過去的我.... 我中學果陣, o向學校, 可以為一個 BASIC program, 連續幾日都係晚上7點之後先至走.... 亦試過晚上9點先至走... 可惜, 到我中六之後, 已經無哂呢種幹勁咁.... 可能係, 接觸到"現今"(1993年的事)電腦世界之後, 見到佢變得太快, 覺得自己即使辛辛苦苦咁去寫, 可能未o向自己寫完之前, 已經有其他人出o左同樣的產品, 變成自己的努力係白費了.... 另外, 我自己就覺得, 做 SOHO 係要好有勇氣, 同埋好有原則, 堅持.... 我自己知道自己就係好容易爛尾的人... 所以未必做得來.....

    回覆刪除
  4. : 睇完你呢篇, 我發覺你好似過去的我....我中學果陣, o向學校, 可以為一個 BASIC program, 連續幾日都係晚上7點之後先至走.... 亦試過晚上9點先至走... 可惜, 到我中六之後, 已經無哂呢種幹勁咁.... 可能係, 接觸到"現今"(1993年的事)電腦世界之後, 見到佢變得太快, 覺得自己即使辛辛苦苦咁去寫, 可能未o向自己寫完之前, 已經有其他人出o左同樣的產品, 變成自己的努力係白費了....另外, 我自己就覺得, 做 SOHO 係要好有勇氣, 同埋好有原則, 堅持.... 我自己知道自己就係好容易爛尾的人... 所以未必做得來.....那我老公做得來 因他是好有原則同堅持的人因他是一個

    回覆刪除
  5. 如果能把自己的興趣成為自己的事業,人生應會過的很快樂。
    如果有人喜歡睡覺不知道有什麼可以創業的?
    開個玩笑^^
    感謝您的分享

    回覆刪除