2007年5月19日 星期六

台灣之旅 - 行程篇

四天的自遊行, 昨天夜晚返港.


因為今次帶兒子 (樂俊) 一同去, 所以行程己盡量簡便, 第一天到台灣, 陪太太到酒店, 就和台灣伙伴到他中壢的店舖參觀, 七點回到酒店.

酒店是位於西門紅樓附近的大順, 所以在西門町行行, 再到士林夜市.

第二天到臺北市動物園, 這是亞洲最大的動物園, 不過實在太大, 和那天太熱, 所以只去了昆蟲館和非洲動物區, 夜晚到美麗華參觀.

Picture

第三天到十分和九份, 今次我們選擇在大華下車, 沿鐵路步行到十分大瀑布, 最到十分坐火車回瑞芳站, 坐車到九份.

Picture

第四日主要是到臺灣銀行辦理戶口, 然後到誠品書店買些書, 再坐車到機場回港. 

8 則留言:

  1. 臺北市動物園真的很大.足夠玩一整天.有沒有看企鵝?很可愛啊~

    回覆刪除
  2. 點解唔用腳架???咁咪可以一家大細都入到鏡~~~
    搞到我都好想去旅行 ^0^
    此行有大收獲嗎???

    回覆刪除
  3. 我二月番了去, 台灣真係好好玩呀, 年尾再回去玩過 !

    回覆刪除
  4. 芭比 :
    臺北市動物園真的很大.足夠玩一整天.有沒有看企鵝?很可愛啊~
    很可惜, 沒有足夠時間去看.

    回覆刪除
  5. 團長‧K~ :
    點解唔用腳架???咁咪可以一家大細都入到鏡~~~
    搞到我都好想去旅行 ^0^
    此行有大收獲嗎???
    有三人照, 不過太太不想用放上.

    回覆刪除
  6. 我只去過九份,還不知道有個十份,十份除了瀑布還有其它好玩的嗎?

    回覆刪除
  7. 有機會到台灣南部及東部一遊吧!

    回覆刪除
  8. 原來返咗嚟la,你同你仔仔好似樣呀,好可愛呀!(我係話你個仔仔可愛喎,唔係話你。嘻嘻...)

    回覆刪除