2015年4月1日 星期三

如何設計髮廊軟件的宣傳單張

今天是2015年度第一天, 也是銷售夥伴WILSON正式全職加入MemDB的第一年, 我們會投放更多資源在銷售上. 而第一步是設計好各行各業的宣傳單張, 今次想和大家分享我對WILSON設計的髮廊軟件宣傳單張的建議.


大家先看看以下的初稿:

PicturePicture

大家有沒有任何建議呢?

我看完第一感覺這是一張宣傳單張, 我再想想, 能否有更好的構思嗎? 以下有幾個方向可再深入思考:

這張宣傳單張的目的是甚麼?
當然是賣軟件!  ...  這是個錯的方向, 如果你給了這個感覺給客戶, 客戶不會去接受一張只想賣東西的單張.

是要引起客戶的好奇心, 然後聯絡WILSON去了解多些資料, 再由WILSON上門講解, 給客戶多些有用的資訊.

甚麼好奇心? 例如為何香港已有很多髮廊使用了MemDB髮廊軟件, 軟件如何幫到他們? MemDB是用一個很特別的收費模式, 令大家WIN-WIN, 不用很高的費用就能享受都電腦化的好處...  不需要給答案, 把心思放在客戶有甚麼不知道, 有想知道的事上!

第二就是MemDB的使命和經驗
要給一個信息是我們想幫這個行業和客戶, 而不是單在賣產品給他. 我們2003年就進入了解這SALON行業, 這十多年的經驗能幫到他們去進入新時代. 專業和經驗可以給他們的信任.

我建議在這張宣傳單加入這兩個元素, 大家有沒有其他建議呢?

2 則留言:

  1. 考慮"共鳴感", 宜家初稿的圖片都係 stock photo, 有左拉右拼感覺. 不如去客人舖頭影一張實景圖, 加個職員係個screen 面前篤落去 (影背唔見頭, 但又見到POS UI), 咁就知道呢個POS係觸控版. 又, 雖說髮廊/美甲/足浴都用得, 但其實一張好圖就夠說故事, 放盡單張闊度, 未必要搵齊三張相.
    硬件配套有三幅圖, 不如融入以上場境一齊影.
    收費模式係特色+強項, 可以簡單寫係頁面.
    大膽少少的話, 頁背唔好出UI相, 只出一幅悠閒實景相片, POS + 老闆(著恤衫)坐係度飲野(唔係瓷杯咖啡, 係橙色花外賣杯, 易得共鳴, 亦代表香港特色, 本土軟件), 暗示POS 幫到手輕鬆好多.

    回覆刪除
  2. CC :
    考慮"共鳴感", 宜家初稿的圖片都係 stock photo, 有左拉右拼感覺. 不如去客人舖頭影一張實景圖, 加個職員係個screen 面前篤落去 (影背唔見頭, 但又見到POS UI), 咁就知道呢個POS係觸控版. 又, 雖說髮廊/美甲/足浴都用得, 但其實一張好圖就夠說故事, 放盡單張闊度, 未必要搵齊三張相.
    硬件配套有三幅圖, 不如融入以上場境一齊影.
    收費模式係特色+強項, 可以...

    謝謝CC的建議.

    回覆刪除