2011年2月16日 星期三

幫孩子30歲前財務自由

近日在想一個問題, 如何能幫孩子30歲前達成財務自由?




我有兩個兒子, 大仔今年六歲, 二仔兩歲. 如果孩子要在30歲前達成財務自由, 最好和最快的方法是在他18歲前創業, 用12年時間創造資產, 來支付他30歲後所有支出.

例如大仔今年小一, 12年後中學畢業, 上大學或創業就由他自己選擇, 不過作為他的爸爸, 我覺得應該幫他計劃好, 給他多一條創業路可選擇, 如果他選擇創業, 我能否和他一起進行嗎?

現今社會, 大部份中學畢業生選擇上大學, 或獨自找工作, 很少會創業, 和父母一起創業就更少了. 作為爸爸的, 為何要讓兒子獨自去創業? 如果可以兩個一起學習, 一起創業, 不是會事半功倍呢?

創業路我已走了, 有經驗, 這點可以幫到兒子們. 而我現在生活自由, 不用為錢工作, 有很多時間陪伴孩子, 有條件實踐以上計劃.

所以我要計劃一下, 如果想實踐以上計劃, 12年內要和兒子多些嘗試新科技和新事物, 接觸客戶和了解市場, 教他們理財和賺錢技巧, 培養共同興趣. 12年後, 和兒子進行我的第二次創業. 當然, 如果兒子對程式設計有興趣, 就不必再另行創業了, 把MemDB發展下去就可以.

12年後會是甚麼世界呢? 兒子們又會如何發展呢? 以上可能是我一厢情願的想法, 這點我不知道. 但現在可以做好一個計劃, 多些時間陪伴孩子發展, 好讓日後幫孩子30歲前達成財務自由, 享受人生, 這比甚麼都重要.

3 則留言:

  1. 太早達成財務自由易其實對他們未必係好事,同埋讓他們自己發展更好。

    回覆刪除
  2. Raymond :
    太早達成財務自由易其實對他們未必係好事,同埋讓他們自己發展更好。

    要取個平衡. 就算不能財務自由, 教他好好理財也好.

    回覆刪除
  3. 我覺得你可以自己幫佢投資或買基金。
    不過人各有志,特別係小朋友,
    佢地可能未必想創業,創業都未必走你條路……所以比孩子自己決定唔係更好咩?
    不過今時今日幫佢打好個基礎,等佢想做咩都有錢去做~係好事~~(有一個小秘訣,可以令你囝囝會有心去創業,就係有計劃都唔好同佢講~生活中同佢玩下交易同買賣的玩意。不過唔好咁快比佢知~自己有幾多後備錢,要佢由細自己儲錢~咁佢會獨立創業既機會就會大D LA)~

    回覆刪除