2010年1月19日 星期二

餐飲管理系統

上星期又有客戶問MemDB有沒有餐飲管理系統,多年來不斷有客戶問此系統,我覺得市場有很多此類產品的選擇,所以拒絕進入這行業,但咨詢的客戶增加,代表這需求很高,所以不能再逃避,決定進入這市場.


初步了解這行業的需求,MemDB快餐管理系統符合了八成要求,主要要加座位管理功能,而剛剛MemDB髮廊系統有這功能,所以花了半天時間,整合了這兩個系統,完成了初版的MemDB餐飲管理系統

Picture

要由零開始編寫一套餐飲管理系統,可能要花幾個月時間,但如果由現成有系統修改和整合,幾天就能完成一個系統.

既然決定了攻打這個市場,就要了解這市場的需要,不斷升級系統.今天做了軟件網站和SEO,總算有一個新開始,再一步步完善系統.

4 則留言:

  1. 敢問師兄用甚麼程式寫???
    及, 其實找客人方法???
    可否略為分享一下??

    回覆刪除
  2. 港男大力 :
    敢問師兄用甚麼程式寫???及, 其實找客人方法???可否略為分享一下??

    本網誌有文章提到... Borland C++ Builder...
    你如何知道我呢? 大部份客戶和你一樣.

    回覆刪除
  3. 好多時的客同的同行會問你個程式用乜野寫.
    我真係唔知點解佢地會咁問.
    係話俾你聽:我都識, 你唔好呃我.
    定係想抄左你. 定係想睇下你有乜弱點呢????
    我老實答佢, 通常既答案係「唔」一聲.
    咁係唔係即係冇用既問題?
    我係user既角度, 係唔會理會window係用乜野寫既.
    以上有感而發, 並唔係針對港男大力兄.

    回覆刪除
  4. 餐飲管理系統應該是一個完善的管理系統..可以幫助到業者有一個簡易方便管理的方式..現在許多的公司都會使用程式系統來做為內部管理..所以適當的使用程式管理軟體可以省了許多的人事時間等等..

    回覆刪除