2009年8月21日 星期五

為何客戶會購買軟件?

Mark看到我沒有回應,就問我,返回最基本問題,以你過去經驗,為何客戶會購買MemDB軟件?


我答主要是因為客戶有此需要, 在網站尋找和下載試用,覺得適合才付錢購買.

Mark點點頭,其實重點不是在出盒裝,或是出USB Disk,是在如何令客戶知道,可下載試用和購買.

我也點頭表示同意,出盒裝的原意也是想做到這點.

Mark說,如其把錢投放在購買USB Disk,出盒裝,不如想想如何付錢做Marketing,令更多人知道有這產品,讓他們下載試用,這才是重點.(待續)

按此看第一篇相關文章

2 則留言:

  1. HI, 我都係窮爸爸富爸爸迷 Graphic Design出身 剛畢業正嘗試SOHO生活。
    睇左你之前d post
    以我既理解
    你口中既客戶(要求度身訂造各式各樣POS)本身已經係一個bussiness corporation
    雖然我唔係好理解你文中所提及的銷售點是什麼類型,但「上架」一詞 我估計應該係賣電腦用品一類的店鋪?
    Mark所講的言之有理,但成件事其實好簡單,一路以來由你從SOHO至經營自家店的業務都是Bussiness to Bussiness為主。
    而在各個銷售點中上架 理論上是主攻/開發一個更大的market。 Target Audience 亦有所改變。導致經營變成Bussiness to Client。
    問題是:試問有多少客人在日常生活上用上資票列印系統?
    我同意mark的講法 用USB disk裝上software 作推廣的idea係好
    但評估了成本與成效後 代價好似好昂貴 大家都知道marketing根本就係一個燒銀紙既項目 問題係點樣燒得
    Efficiency
    如果有budget去做marketing 我既見議係不如從ads著手 搵一間production house去做廣告宣傳 反正宣傳途徑多的是 便有便做 貴有貴做 主攻一班希望提升經營效率既SMB 唔一定要將自己辛苦研發既產品(服務)推比一班見到都唔會買(用)既client身上。
    因為我唔係親身經歷緊你既Situation 所以d comment都好流於表面,有錯勿怪。

    回覆刪除
  2. 謝謝意見, 我都是等著網友提出不同意見討論.
    你做Graphic, 有沒有合作空間? 能以freelance模式幫我改善系統GUI嗎?

    回覆刪除