2009年3月27日 星期五

招聘程式設計員

近日二仔出世,和有多個工程要做,令我覺得人力資源的重要,和Wilson談過,或者可以試一試僱用Fresh Graduate,使用Borland C++ Builder和MemDB的技術,以傳統僱傭合約發展公司.




我都覺不妨一試,但開始我想維持SOHO,即員工可以在家工作,自行分配工作時間,每日工作八小時,每月工作20天,開始月薪為HKD 8,000.

開始我會給員工一個全新的工程去做(例如診所管理系統或薪資管理系統),員工必須使用Borland C++ Builder和memdb(會給他library和教他如何使用).每月報告工作,三個月試用期(應該可以完成一個工程).

以上形式的好處是不用再和伙伴談合作條款,一切根據僱傭合約,寫出來的系統歸MemDB所有,如果員工表現好,就可以繼續合作,否則都只是花三個月$24,000,但也能獲到系統的程式碼.

我想先請一個由我做training,如能過到試用期,把手頭的工作放給他,再請多一個,加理Wilson,四個人就能租間Office (如果有這需要)發展了.

以下是交給大學的job ad:

Company Name: MemDB Technology Company

Business Nature: Software House
Company Address: Room B4, 2/F, 27 Chi Kiang Street, Tokwanwan
Company Website: http://www.memdb.com
Contact Person: Enoch Ng
Contact Number: 93225064
Contact Email: info09@memdb.com
Position Now Open: Programmer
Department: IT
Number of Vacancies: 1
Type of Employment (graduate/part-time/summer/internships/co-op/others): graduate
Job Duties: Using Borland C++ Builder to develop business application, e.g. POS
Requirements (field of study, year of study, skills, languages, etc.): Fresh Graduate on Computer Science, C++ Programming Skill, Good GUI design
Employment Period: Long Term
Work Location: Our team is working as a SOHO mode.  Employee can work at home.
Working Hours: Employee can allocate themselve, e.g. 8 hours per day, 20 days per month
Remuneration: 8-10K monthly
Application Method: Send resume to info09@memdb.com 
Application Deadline: 30 June, 2009

26 則留言:

  1. 很好很好
    希望你快D搵到好幫手,把公司做得更成功.

    回覆刪除
  2. 很吸引人呢~ :)
    不過五月中的時候大概已經請到人了吧,加油加油

    回覆刪除
  3. 家儒 :
    很吸引人呢~ :)
    不過五月中的時候大概已經請到人了吧,加油加油
    人才難求吧,而且要小心選擇.

    回覆刪除
  4. 其實租個四人office不過講緊幾千蚊一個月... 你叫fresh grad SOHO,都唔係唔得,但我經驗係佢唔知你想要咩野,又冇得問,又冇得即教即學,結果寫來寫去都唔係你心目中的水準。

    回覆刪除
  5. Enoch :
    家儒 :很吸引人呢~ :)不過五月中的時候大概已經請到人了吧,加油加油
    人才難求吧,而且要小心選擇.
    面試時不只是談/問 technical 上的東西
    工作以外的交談往往最能了解求職者的真正心態

    回覆刪除
  6. ...我都覺不妨一試,但開始我想維持SOHO,即員工可以在家工作,自行分配工作時間,每日工作八小時,每月工作20天,開始月薪為HKD 8,000...每月報告工作,三個月試用期 ...
    Fresh Graduate 既弱點正正就系自我control能力差, 你還叫佢自行分配工作時間? 你會覺得佢每日會比幾多時間做呢份工?
    你跟請個freelancer, $240000三個月交貨有甚麼具別?
    既然請人, 你而家就系老板, 你要支配佢既工作時間, 工作時間用來做咩, 呢個系走向規範既必然楷段, 又系你必然要走既未來, 既然要走, 為什麼還要等3個月先知道work唔work呢?
    我之前講過, 行動要快, 要準!
    我說話比較直, 如果語氣要甚麼得失, 請見諒.

    回覆刪除
  7. Teddy :
    ...我都覺不妨一試,但開始我想維持SOHO,即員工可以在家工作,自行分配工作時間,每日工作八小時,每月工作20天,開始月薪為HKD 8,000...每月報告工作,三個月試用期 ...
    Fresh Graduate 既弱點正正就系自我control能力差, 你還叫佢自行分配工作時間? 你會覺得佢每日會比幾多時間做呢份工?
    你跟請個freelancer, $240000三個月交貨有甚麼具別?
    ...
    Encoh 想要的是長線投資,當然一至兩個月覺得不適用就應該要換人。

    回覆刪除
  8. Kli : 其實租個四人office不過講緊幾千蚊一個月... 你叫fresh grad SOHO,都唔係唔得,但我經驗係佢唔知你想要咩野,又冇得問,又冇得即教即學,結果寫來寫去都唔係你心目中的水準。
    有email, 電話和remote control, 可每日報告做了甚麼, 花了多少時間 (如我和台灣伙伴做的一樣)做不好自我管理, 做不到我要的東西, 那就不適合, 可以盡快換人.

    回覆刪除
  9. Teddy :
    ...我都覺不妨一試,但開始我想維持SOHO,即員工可以在家工作,自行分配工作時間,每日工作八小時,每月工作20天,開始月薪為HKD 8,000...每月報告工作,三個月試用期 ...
    Fresh Graduate 既弱點正正就系自我control能力差, 你還叫佢自行分配工作時間? 你會覺得佢每日會比幾多時間做呢份工?
    你跟請個freelancer, $240000三個月交貨有甚麼具別?
    ...
    所以要trainning, 我相信有機會找到.
    freelance方別在心態上,和合作條款, 大家比例容易明白僱傭合約,而且我不用花太多時間談條款.
    樣樣試下吧, 不成, 再想, 創業就是這樣的.

    回覆刪除
  10. Enoch :
    Teddy :...我都覺不妨一試,但開始我想維持SOHO,即員工可以在家工作,自行分配工作時間,每日工作八小時,每月工作20天,開始月薪為HKD 8,000...每月報告工作,三個月試用期 ...Fresh Graduate 既弱點正正就系自我control能力差, 你還叫佢自行分配工作時間? 你會覺得佢每日會比幾多時間做呢份工?你跟請個freelancer, $240000三個月交貨有甚麼具別...
    祝你可以搵到個好幫手返黎

    回覆刪除
  11. 真的不同意用soho的方式請fresh grad.
    佢踏出學堂的第一步就是學習上班, 有規律的工作.
    soho未必個個承受得到.他們始終是小朋友.
    因為要向家人朋友交代. 為什麼不上班, 為什麼成日對住部腦...
    而且好容易變質. 變成在家生產力下降. 交功課般唔到最後唔做.
    加上不能直接觀察他/她的行為性格反應等.
    所以你可能會害了他/她.
    我建議新人要在你的監督下起碼3個月, 才給他機會在家工作, 才對公司及員工有基本責任.
    否則, 我很相信dropout rate會很高...

    回覆刪除
  12. Enoch :
    Kli : 其實租個四人office不過講緊幾千蚊一個月... 你叫fresh grad SOHO,都唔係唔得,但我經驗係佢唔知你想要咩野,又冇得問,又冇得即教即學,結果寫來寫去都唔係你心目中的水準。
    有email, 電話和remote control, 可每日報告做了甚麼, 花了多少時間 (如我和台灣伙伴做的一樣)做不好自我管理, 做不到我要的東西, 那就不適合, 可以盡快換人.
    亦同意kli的觀點. 最重要是沒有了「在工作」的感覺...
    remote control唔可行, 佢地唔係commission driven, 唔係achivement driven, 只係pressure driven的話, 我可以編一百個大話話我做緊好多野...
    成日轉人, 浪費教的心機呀...

    回覆刪除
  13. Good try for you to hire a fulltime developer.
    You can post to www.hksilicon.com, it is free and target for I.T. industry.

    回覆刪除

  14. remote control唔可行, 佢地唔係commission driven, 唔係achivement driven, 只係pressure driven的話, 我可以編一百個大話話我做緊好多野...
    成日轉人, 浪費教的心機呀...
    長開remote control睇往咪ok囉..等於老闆睇往無分別
    有問題可以用remote control+skype
    不過我都覺得8000請大學生dropout rate會很高

    回覆刪除
  15. Enoch兄,
    睇番你而家同幾年前的文章對比,
    而家既你目標好似係開一間軟件開發公司,
    但呢o的都係要做既收入,
    現成軟件售賣方面真係發展唔到?
    唔知你覺得推廣方面有咩阻礙?

    回覆刪除
  16. 我都同意memdb的首工工作是銷售而不是開發
    不過兩者其實無沖突 :)
    我覺得enoch應該係想請一個可以long term合作的freelancer,所以無拘泥於傳統既工作形式
    當然咁做對設立一間真正既公司可能有害,
    freelancer所追求既自由度會令公司制度難以確立,畢竟一間公司需要既係聽聽話話既員工。偏偏memdb目前狀況吸引唔到呢類員工,只能夠搵d 肯take risk既人。
    個人愚見,有錯請指出。
    至於有網友覺得畢業生自我管理能力差,我覺得真係睇人。如果交唔到貨既話係試用期炒左去就得。不過 enoch 除左出糧之外仲要搵一兩星期教點用 Borland C++ Builder 就真。

    回覆刪除
  17. 路人 :
    不過我都覺得8000請大學生dropout rate會很高
    ...
    這只是開始,如果能幫到memdb賺到錢,再加人工或給股權,應該可以吸引人才留下的.
    有很多人不只看錢,成功和挑戰感的很重要,我都有心組織一team人一起發展的.

    回覆刪除
  18. Mandy_tp :
    Enoch兄,睇番你而家同幾年前的文章對比,而家既你目標好似係開一間軟件開發公司,但呢o的都係要做既收入,現成軟件售賣方面真係發展唔到?唔知你覺得推廣方面有咩阻礙?
    之前有幾篇文章有題,或遲些有時間寫多d吧.

    回覆刪除
  19. 家儒 :
    我都同意memdb的首工工作是銷售而不是開發
    不過兩者其實無沖突 :)
    我覺得enoch應該係想請一個可以long term合作的freelancer,所以無拘泥於傳統既工作形式
    當然咁做對設立一間真正既公司可能有害,freelancer所追求既自由度會令公司制度難以確立,畢竟一間公司需要既係聽聽話話既員工。偏偏memdb目前狀況吸引唔到呢類員工,只能夠搵d 肯take risk既人。
    個...
    都要開始揾人,現在不急,所以可以慢慢選擇,interview, 不一只是為了請人,可以結識更多人,未來有需要可以找到吧.

    回覆刪除
  20. 羊爸 :
    真的不同意用soho的方式請fresh grad.佢踏出學堂的第一步就是學習上班, 有規律的工作.soho未必個個承受得到.他們始終是小朋友.因為要向家人朋友交代. 為什麼不上班, 為什麼成日對住部腦...而且好容易變質. 變成在家生產力下降. 交功課般唔到最後唔做.加上不能直接觀察他/她的行為性格反應等.所以你可能會害了他/她.我建議新人要在你的監督下起碼3個月, 才給他機會在家工作, 才對公司...
    soho只是一個開始,等集齊人馬,賺到利潤,再開office都未遲... 到時賺大錢,分花紅股票就... hahaha... 都是努力發展吧.

    回覆刪除
  21. Enoch :
    都要開始揾人,現在不急,所以可以慢慢選擇,interview, 不一只是為了請人,可以結識更多人,未來有需要可以找到吧.
    ...
    請人還請人,識人還識人,2回事.

    回覆刪除
  22. Enoch :
    soho只是一個開始,等集齊人馬,賺到利潤,再開office都未遲... 到時賺大錢,分花紅股票就... hahaha... 都是努力發展吧.
    ...
    唔係唔請... 責任問題...
    唔單係要教佢技術, 而且要教佢學識乜野叫做返工.
    重要同人老母交待呀...
    freshman 好難做到 soho...
    你估個個都係呀dell...

    回覆刪除
  23. 返工都只係工作既一種主流形式姐..
    如果個人想做soho,自己創業重難向家人交待la,反而依家memdb有依個位方便左..

    回覆刪除
  24. 路人 :
    返工都只係工作既一種主流形式姐..如果個人想做soho,自己創業重難向家人交待la,反而依家memdb有依個位方便左..
    可能係我諗多左, 但係總覺得後生仔, 唔定性, 難管D...

    回覆刪除
  25. 可以係屋企做又真係唔錯喎...但係part-time做得唔得?如果我都係如期交貨的話?

    回覆刪除
  26. Ameba :
    可以係屋企做又真係唔錯喎...但係part-time做得唔得?如果我都係如期交貨的話?
    暫是想要train up一個full time幫memdb發展.

    回覆刪除